Cinque Punti Chjave di Sicurezza Alimentare per a Macchina di Riempimentu di Carne Automatica di Pranzo

Alimenti in conserve è carne in conserve2

 

1. Mantene pulita: Lavate e mani spessu prima di manighjà l'alimentu, durante a preparazione di l'alimentariu, è dopu à andà in u bagnu.Pulite è sanitizeghja tutte e zone è l'equipaggiu utilizatu per preparà l'alimentariu.Mantene i vermi, i topi è altri animali fora di a cucina è di l'alimentariu.

2. Separate l'alimenti crudi è cotti: a carne cruda, u pollame è i frutti di mare deve esse separati da l'altri alimenti.A manipulazione di l'alimentu crudu richiede un equipamentu speciale è utensili, cum'è coltelli è taglieri.Mantene l'alimentu in cuntenituri per impediscenu l'alimentu crudu è cottu di toccu l'un l'altru.

3. Cucina: L'alimentu deve esse cottu sanu, in particulare carne, pollame è frutti di mare.L'alimentu stufatu deve ghjunghje à 70 ° C.I succhi di carne è di pollame deve esse chjaru, micca rossu.L'alimentu cottu deve esse riscaldatu cumpletamente.

4. Mantene l'alimentariu à una temperatura sicura: L'alimentu cottu ùn deve esse guardatu à a temperatura di l'ambienti per più di 2 ore.Tutti l'alimenti cotti è l'alimenti periscibili deve esse rinfriscati in u tempu (preferibile sottu à 5 ° C).L'alimentu cottu deve esse mantenutu in ebollizione calda (sopra à 60 ° C) prima di manghjà.L'alimentu ùn deve esse guardatu troppu longu ancu in a frigorifera.

5. Aduprate l'acqua sicura è a materia prima: Aduprate l'acqua sicura per processà l'alimentu per assicurà a sicurità.Sceglie cibi freschi è sani.Sceglite l'alimenti chì sò stati trasfurmati in modu sicuru.Lavà frutti è ligumi.Ùn manghjate micca alimenti oltre a data di scadenza.

 

Sè avete bisognu di più dettagli nantu à l'etichettatura automatica di lunch di carne di porcu / corned beed / corned mutton / meatloaf / carne di pollo in scatola di riempimentu di l'etichettatura di cucitura è a linea di macchina di pacchettu, per piacè cuntattateMacchinari di Higee.

 

Cliccate quì per rivedete e nostre macchine di riempimentu di alimenti tincan.

Cuntattate Higee Machinery per sapè più dettagli!

 


Postu tempu: Apr-26-2023

Lasciate u vostru Messaghju

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi