Cumu uttene a fiducia di i clienti in a prima cooperazione

In quantu à a macchina industriale chì compra da clienti stranieri, chì fattori sò i punti più impurtanti di a transazzione?

Avà ci piacerebbe discute di sta questione da unu di i casi chì avemu sperimentatu recentemente.

Contextu: Cali hè di unu di i fabbricanti in Los Angeles, USA, a sucietà hà bisognu à acquistà ornamenti profumati di abete invernu biancu rotulatore per bottiglia rotonda per bottiglia di plastica da 25 ml cù 6 bastoni di legnu. Cumu faremu in questu casu?

Bottle

1. Scopre i prublemi affrontati da i clienti: Ùn anu mai acquistatu da a China prima. I so precedenti appalti sò stati fatti per mezu di Ebay; Cusì ùn anu micca abbastanza sperienza in altre questioni pertinenti in u cummerciu internaziunale.

Per esempiu, anu bisognu di a macchina urgente, ma ùn anu micca cunsideratu chì stu tipu di macchina industriale sia persunalizata secondu e esigenze di u cliente, averà bisognu di più tempu. Ma anu calculatu solu u ghjornu di spedizione. Ci sò ancu altri fattori chì influenzeranu i denti di consegna, cume u pagamentu TT, ùn anu micca sperienza quanti ghjorni ghjunghjeranu in u nostru contu. Dunque ci vole à cunsiderà per dà i migliori cunsiglii cumu si pò uttene u so pagamentu u più prestu pussibule per pudè inizià a produzzione u più prestu.

2. In vista di i prublemi sopra, avemu bisognu di dà risposte prufessiunali à u cliente u più prestu pussibule per risparmià tempu.

HDY300 blank

3. Offre à u cliente a pruposta adatta. i nostri ingegneri utilizanu CAD per fà disegni di layout. Include alimentazione di giradischi, trasportu, codificatore à getto d'inchiostru, macchina di etichettatura di bottiglie tonde (cerchju pienu), attrezzature di etichetta di superficie superiore, tavula di raccolta quadrata ecc., Cù dimensioni è cunfigurazione. Indipendentemente da u cliente hè un cumpratore prufessiunale o micca, femu piani è dettagli in anticipu.

4.Analizà i prublemi esistenti: u centru di gravità di a buttiglia di u Cliente ùn hè micca equilibratu, cumu assicurà: 1) a stabilità di l'etichettatura di a macchina; 2) e duie estremità di l'etichetta sò allineate; 3) a velocità righjunghji 120 buttigli per minutu cumu richiestu da u cliente. Quandu discutemu di stu casu prima di cunfirmà l'ordine finale, avemu suggeritu à u cliente di invià a bottiglia è l'etichetta campioni u più prestu pussibule. Quandu avemu avutu campioni (bottiglie, rotuli di etichette, ecc.). U nostru ingegneru hà mudificatu u disegnu di a struttura parziale, cambia in etichettatore à rota stella per migliurà a velocità di etichettatura finu à 120 bottiglie per minutu.

HDY300 line for news-2

5. Suggerite aduprà u trasportu aereu per assicurassi chì a macchina ghjunghji puntuale in cunsiderazione solu cù 10 ghjorni rimanenti per u periodu di produzione. In questa situazione, avemu verificatu tutte e tappe cù u dipartimentu di produzzione chì e materie prime da esse disposte in anticipu è u nostru dipartimentu di produzzione travaglianu ore straordinarie per finisce a macchina in pocu tempu per soddisfà i requisiti di produzione di u cliente.

Cù i nostri sforzi mutuali, avemu cumpletu cù successu l'ordine di linea di macchina di etichettatura cù u primu cliente cun efficienza. 


Tempu di posta: Dic-15-2019