Cumu fà l'alimentu in a salsa di tomate è a linea di macchina di cucitura?

In Aostu è Settembre, quandu i pumati sò à u più maturu, fate un batch di salsa di tomate fresca, a carne di u pumadoru deve esse densu, dolce è sangue rossu. Hè un bonu cundimentu è hà l'effettu di prumove l'appetite, a bellezza.

Per a nostra macchina automatica di riempimentu di salsa di tomate, l'equipaggiu hè adattatu per riempimentu di salsa, conserve di diverse lattine rotonde, usemu u metudu di riempimentu di pistone, è u riempimentu hè precisu.In riferimentu à a sigillatura di latte più avanzata in Svizzera, a macchina di sigillatura è di riempimentu di salsa hè cuncepita è fabbricata per riempie prudutti simili. Adupremu un cuntrollu pneumaticu per abbassà automaticamente a tapa senza cuntattu cù u corpu di lattina.a capacità di pruduzzione hè cuntrullata da u touch screen.Attrezzatura ideale per e piante di conserve.

Questa macchina hè adattata per a salsa di peperoncino, salsa di maionese, salsa di funghi bovini, prudutti di latti condensati, pasta di chili, pasta di fagioli, burro di arachidi, salsa di sesamo, marmellata, salsa di hot pot è alta cuncentrazione in condimenti di riempimentu di salsi viscose, etc.

Sè avete bisognu di più dettagli, per piacècuntattate HIGEE.


Tempu di post: 30-novembre-2022

Lasciate u vostru Messaghju

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi