Cumu stabilisce a macchina di etichettatura?

Cumu stallà a macchina di etichettatura?Cum'è una macchina necessaria per l'imprese avà, l'etichettatrice hè sempre stata un pruduttu populari.Siccomu u cuntrollu di u mercatu di e merchenzie diventa sempre più strettu, a dumanda di macchine etichettatrici continuarà à aumentà.Ùn capiscu micca i paràmetri di a macchina standard, cusì vi daraghju una introduzione dettagliata quì sottu.

Impostazioni di l'etichettatrice:

1. Aduprate l'arghjentu sharp of the peeling board per a marcatura.

2. A distanza da u piattu peeling à l'buttiglia deve esse minimizata

3. A distanza pre-offerta deve esse ridutta.Nota chì questu porta à variazioni in stili di etichettatura, per esempiu, i mudelli di cinturini di pressione necessitanu più pre-gauge cà i mudelli di raschi (cunsultate u fornitore di etichettatura per i dettagli).

4. Se si usa carta di supportu PET / materiale di superficia trasparente, i sensori di posizionamentu di l'etichetta adattati per materiali trasparenti, cum'è sensori ultrasonici o sensori capacitivi, deve esse usatu.

5. Quandu l'etiqueta tocca a superficia di l'buttiglia per a prima volta, hè necessariu di applicà a pressione sincronamente per assicurà chì tutta l'aria sottu à l'etichetta hè scaricata, evitendu cusì bolle d'aria è arrughe."Ùn hè cunsigliatu di toccu l'etichetta dopu l'etichettatura".

6. In certi casi, cum'è l'etichettatura di cartone, i labelers inline utilizanu spazzole è rulli di pressa in schiuma di bassa densità per etichetta.Tuttavia, per l'applicazioni di etichette sensibili à a pressione, cum'è etichette di film nantu à buttigli di vetru / plastica / vinu, spazzole è rulli di pressa in schiuma di bassa densità ùn sò micca cunsigliatu, perchè i requisiti di etichettatura in questu momentu sò di ottene micca bolle nantu à a superficia di etichettatura, senza aria arruffata.Sti dispusitivi ùn applicà abbastanza pressione nantu à a superficia di l'etichetta per espulsà cumplettamente l'aria sottu à l'etichetta.

7. Lentamente applicà abbastanza pressione da a riva di l'etiqueta à a riva posteriore per assicurà chì l'etichetta hè veramente "aderente".

Booster:

Tipu di raschiu à 2 o 3 strati

Vantaghji: adattatu per l'aria di scarico, applicazione di pressione perfetta, larga gamma di regulazione.

Svantaghju: A pressione pò cambià durante l'etichettatura.Hè bisognu à esse aghjustatu per a macchina / buttiglia.

tipu di cintura di pressione

Vantaghji: Adatta per quandu una pressione più grande hè necessaria.

Cons: Funziona solu cù buttigli tondi.U posizionamentu precisu di a piastra di peel-off è a distanza di pre-marca hè necessariu per prevene bolle d'aria interna.

tocca a marca

Vantaghji: Adatta per e linee di produzzione à alta velocità.Assicuratevi chì a superficia di a buttiglia hè intacta.

Svantaghju: Necessità di pusà precisamente a piastra di peel-off è di pre-marca a distanza per prevene bolle d'aria interna.Un mantenimentu di rutina più frequente hè necessariu per via di l'alti tassi di usura.

Eccu alcuni paràmetri cumuni di l'etichettatrice.Fà un bonu travagliu in l'ambientazione di l'etichettatrice pò salvà assai u tempu di etichettatura, migliurà l'efficienza, è à u stessu tempu migliurà a vita di serviziu di l'etichettatrice.

Vede a nostra serie di macchine etichettatrici,cliccate quì.

Sì avete bisognu di e macchine etichettatrici.Per piacècuntattate HIGEE.


Tempu di Postu: Nov-29-2022

Lasciate u vostru Messaghju

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi