Linea di etichettatura per riempimentu di liquore per u cliente Kuwait

A nostra più nova consegna hè una linea cumpleta per a produzzione di licore chì serà mandata à Kuwait. I buttigli è i bisogni di u cliente ùn sò micca assai cumuni è sò assai tipici cum'è un esempiu di linea di riempimentu persunalizata per a produzzione di piccula capacità completamente automatica.

1 liquor filling line
* linea di riempimentu di licore

Intruducemu questu linea di riempimentu di licore à voi in dettagli:

Pruduttu: liquore in una buttiglia di vetru
Volume di riempimentu: 1000 ml
Clientei bisogni: Macchina di riempimentu, tappatrice, etichettatrici (etichettatura di corpi di bottiglia è etichettatura di collu di bottiglia, etichettatura di tappi di bottiglia)
Requisiti di capacità: 1000 BPH
Macchine principali: Etichettatrice HDY200 per l'etichettatura posteriore di u corpu - Etichettatrice superiore HAP200 persunalizata per l'etichettatura di u collu - Macchina di riempimentu di liquori - Macchina di tappatura - Etichettatrice di manica termorestringente.

1, macchina di etichettatura HDY200.
In questa linea, a prima macchina hè u nostru mudellu di macchina di etichettatura di buttiglia tonda HDY 200 chì hè utilizatu per l'etichettatura di l'etichetta posteriore unu u corpu.

2 HDY200 back labeling machine

HDY 200 hè un mudellu per l'etichettatura di bottiglia rotonda chì hè cù un effettu di etichettatura altu precisu, pò fà etichettatura per una etichetta avvolta intornu, o duie etichette in fronte è in daretu nantu à i buttigli tondi. 

3 HDY round bottle labeling machine

2, macchina di etichettatura di u collu

4 flat labeling machine for neck labeling

Questa hè una macchina di etichettatura persunalizata chì hè basatu annantu à u mudellu HAP200 macchina di etichettatura di superficia piatta, ma avemu fattu assai cambiamenti per stu pruduttu. U cliente deve appiccicà una piccula etichetta rotonda clara nantu à una parte designata di u collu di a buttiglia. (vede a stampa sottu)

5 neck labeling machine effect

HAP200 hè adattatu per ogni tipu di necessità di etichettatura di superficia piatta, pò esse aduprata micca solu per l'etichettatura di u latu superiore, ma pò ancu esse persunalizatu per l'etichettatura in cima è in fondu, etichettatura in cima à l'etichetta laterale (una o duie parte), u pruduttu pò esse assai grande. o assai chjuca, regulare o irregulare, chì hè un mudellu chì hà una gamma d'usu assai larga.

6 Labeling machine details

3, 12 macchina di riempimentu di testa + 1 macchina di tappatura di testa
Sta volta, usemu una macchina di riempimentu di 12 capi per riempie liquore, u voluminu di riempimentu hè di 1000 ml, incontra a velocità di 1000 buttigli per ora. Questa macchina di riempimentu separata hè cù vantaghji di picculi stampe di pede, low cost, facilità d'operazione è regolazione, etc.
A macchina di tappatura hè cun una testa di tappatura, cù un set di caricatore automaticu di tappi (piastra di vibrazione).

7 liquor filling machine capping machine

Per salvà u budgetu, u cliente sceglie di utilizà una macchina di riempimentu separata è una macchina di tappatura invece di a Macchina di riempimentu monobloccu 3 in 1

8 automatic 3 in 1 filling machine

Ma u so effettu di riempimentu hè ancu grande.

9 liquor filling machine performance

4, Macchina di etichettatura di maniche Shrink
Higee Machinery pò furnisce etichettatrici a manica termoretraibile cù una velocità da 100BPM à 600BPM o più, chì seria applicabile per i tappi di buttiglia, u collu, u corpu o i bisogni di l'etichettatura. Ci hè trè modi diffirenti di shrinking per voi di sceglie: shrinkage vapore, shrinkage elettricu, shrinkage aria calda.

10 Shrink sleeve labeling machine

Cuntrollamu l'effettu shrink di: macchina di etichettatura di collu di buttiglia è tappi in questa linea.

11 seal label shrink labeler

Higee Machinery pò furnisce ogni tipu di macchine per l'etichettatura è l'imballaggio di capping. Dopu avè rivisatu stu articulu, sè vo avete qualchì quistione nantu à sta linea di riempimentu, o se avete bisogni simili, ùn esitate micca à cuntattateci. Higee Machinery aspetta di cooperà cun voi.


Tempu di pubblicazione: 16-10-2021

Lasciate u vostru Messaghju

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi