Sempre più cunsumatori sceglienu l'alimentu in salsa di peperoncino dolce

Per quelli chì cercanu di aghjunghje un pocu di spezia extra à u so alimentu, a salsa di chili hè u modu per andà.Sia chì aduprate l'oliu di chili, a salsa di chili rossu, i floconi di chili, a pasta di chili, i chili secchi, ecc. è a salsa di chili dolce face una grande salsa o accumpagnamenti per parechji platti è un gustu cusì diliziosu.Hè veramente un addictive.Se ti piace à manghjà salsa di chili, hè sicuru di diventà un cundimentu stabile in a vostra casa!

11

Higee Machinery chì produce l'alimentu automaticu pò riempie di salsa di chili dolce è linea di macchina di cucitura.Sè avete bisognu di più dettagli per a linea di riempimentu di latte, per piacè cuntattateMACCHINE HIGEE.

HIGEE MACHINERY furnisce ancu una linea completa chì include un depalletizzatore di lattine vuote cù lavatrice di lattine, macchina di cucitura per riempimentu di conserve di salsa di peperoncino, macchina per la pulizia di lattine finite, sterilizzatore, paletizzatore per lattina riempita, depalletizer per lattina riempita, etichettatrice per lattine di colla fredda, stampante a getto d'inchiostro , imballatrice di cartone ecc.

12


Tempu di Postu: Dec-14-2022

Lasciate u vostru Messaghju

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi