Novu Consegna! HAP200 Etichettatrice di Superficie Piana per Scatola Piccola

Un'altra macchina di etichettatura di sticker Higee consegnata à i Stati Uniti, questa macchina di etichettatura di superficia superiore hè persunalizata basatu annantu à u nostru mudellu HAP200

1 HAP200 flat surface labeling machine

 

HAP200 hè una macchina di etichettatura di superficia piatta chì pò fà l'etichettatura superiore per ogni tipu d'uggetti piani, cum'è scatuli, carte, cartoni, blocchi, lattine, coperchi, ecc. Pò fà etichettatura ancu per superfici irregolari cum'è sacchetti di caffè, prudutti in sacchetti. (alimenti, vestiti, etc.).

Indipendentemente da s'ellu hè una etichetta regulare o una etichetta irregulare, ùn ci hè micca prublema per HAP200.

Questa nova macchina consegnata hè per l'etichettatura di scatuli assai chjuchi, questu hè per un cliente in l'industria farmaceutica. L'etichetta deve esse appiicata nantu à a cima di a scatula tonda, chì hè una etichetta chjara, u cliente hà bisognu di una macchina di codificazione per questa etichettatrice.

2 product for top labeling machine

Siccomu a scatula hè assai chjuca, per assicurà a precisione di l'etichettatura, sceglimu di aghjunghje un sistema di correzione nantu à a macchina, pò chjappà u pruduttu strettu quandu fate l'etichettatura per fà chì u pruduttu ùn si move micca, à u stessu tempu, a spazzola si spazzola. l'etichetta per fà esse applicata megliu.

3 Detail small box labeling machine

A velocità di etichettatura per stu pruduttu pò esse 70-120 pcs per minutu, a velocità hè regulabile è serà differente secondu a dimensione di u produttu.

Vulete sapè più infurmazione specifica di sta macchina, fate un clic: Small Box Top Etichettatrice

4 small box top labeling machine

Vulete sapè di più nantu à e nostre etichettatrici, per piacè cuntattate Higee Machinery.


Tempu di pubblicazione: 27-oct-2021

Lasciate u vostru Messaghju

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi