Cosa hè a macchina di codifica? Quante opzioni avete per aghjunghje stampante à a vostra linea di imballu di riempimentu?

Cosa hè Coder? Parechji clienti anu fattu sta dumanda dopu avè ricevutu a citazione di una etichettatrice. U codificatore hè una stampatrice più simplice per etichette.

Questu articulu vi presenterà parechje stampanti mainstream in a linea di produzione.

1, Coder / Coding Machine

A macchina di cudificazione a più simplice hè una stampatrice di tippu nastru di culore, trasfirisce principalmente u culore nantu à u nastru à i cubi di lettere riscaldendu, è dopu u trasferisce à a superficia di l'etichetta. Si tratta di una stampatrice tradiziunale adatta per etichettà macchine è macchine per imballà. Soprattuttu largamente adupratu inmacchine per etichettà l'adesivi.

I so vantaghji sò dimensioni ridotte, facilità d'operazione è prezzu bassu, chì ponu risponde à i bisogni di stampa di basa di a maiò parte di i prudutti: data, numeru di serie, numeru di lottu, ecc.

1

* Esempiu di codificatore 

Ci hè una altra macchina di codificazione di nastro più cumplessa, chì pò stampà ritratti, codici QR, etc., è u cuntenutu pò esse liberamente editatu nantu à l'urdinatore per risponde à bisogni di codificazione più cumplessi. Vulete sapè di più, cuntattate Macchine Higee.

2, Stampante Inkjet

A stampante inkjet hè un dispositivu chì hè cuntrullatu da un software è utilizza un metudu senza cuntattu per marcà u pruduttu. Questa stampatrice usa l'inchiostru per stampà, pò stampà nantu à etichette, ancu nantu à prudutti cum'è bottiglie, carte, scatole, hè ampiamente aduprata in a linea di produzione.

2

* Esempiu di stampante inkjet 

A causa di l'usu di l'inchiostru, e stampatrici à getto d'inchiostru anu bisognu di rimpiazzà e cartucce d'inchiostru regolarmente è pulisce l'ugelli per impedisce l'ingorghi.

3, stampante Laser

A stampante laser è a stampante inkjet anu una struttura simile è funzioni simili. A stampante laser spruzza una marca permanente chì ùn pò micca esse cancellata. Hè vaporizatu direttamente nantu à a superficia di l'ughjettu per laser. Nisun consumibile, mantenimentu faciule.

Ùn hà micca troppu restrizioni à u materiale di l'ughjettu da codificà. Bottiglie di plastica, parti metalliche, etichette, tessuti, vetru ecc. Ponu tutti aduprà codifica laser per uttene i requisiti di stampa.

3

* Esempiu di stampetta laser

Diverse macchine di stampa anu diverse situazioni applicabili, velocità di produzione è prudutti, è i prezzi sò ancu diversi. Vulete sapè quale stampatrice hè più adatta per a vostra linea di produzione, per piacè cuntattate Macchine Higee cù i vostri bisogni di stampa è esigenze di velocità, sceglieremu i modi più ecunomichi è adatti per voi.


Tempu di posta: Aug-31-2021