Chì ci hè u vantaghju è u svantaghju di a bottiglia di materiale PLA è PET in l'industria di riempimentu?

Basatu nantu à a questione di a separazione di i rifiuti, i costi è a prutezzione di l'ambiente, a buttiglia PLA hè u mainstream in l'industria di e bevande?

Dapoi u 1u di lugliu di u 2019, Shanghai, a China hà messu in opera a spazzatura a più stretta chì separa. À u principiu, ci era qualcunu accantu à a spazzatura chì hà aiutatu è guidatu a separazione curretta, hà bisognu di separà i riciclabili, rifiuti di cucina, altri rifiuti, rifiuti periculosi ecc.

garbage sorting

Da l'issueu di a separazione obbligatoria di i rifiuti, induve anderanu diverse bottiglie di bevande materiali? Da a quistione è risposta più calda di u quora, Perchè ùn fabricanu micca bottiglie d'acqua / soda / latte in plastica da PLA?

Cum'è a sapemu, e buttiglie di bevande sò fatte di PET, PP, PE, PC. Alcune buttiglie d'acqua minerale, in alta temperatura è cundizioni acide, cum'è acqua calda, acidu, prugna agria, acetu, ecc., Ponu avè dissoluzione chimica. E buttiglie d'acqua minerale sò generalmente aduprate à tempu. Riciclabile ma micca degradabile per centinaia d'anni.

A buttiglia PLA serà degradata in 50 anni in cundizioni naturali. U PLA cristallinu, l'unica roba chì pò esse teoricamente aduprata in l'applicazioni di cuntattu cù l'alimentu, richiede un compostu in vasu (idrolisi) per rende a struttura biodisponibile. Hè cunvertitu in CO2 è acqua lascendu circa u 20% di u pesu uriginale, ma u materiale resultante furnisce solu struttura à u compost è senza nutrienti. Questu hè efficace eliminazione, piuttostu chè riciclà.

PET

Calculatu da a produzzione di 500.000, u costu di una preforma per animali di 21 grammi hè 0.041 dollari US.

U costu di una preforma PLA da 21 grammi hè $ 0,182. I dui costi differenu da un fattore di 4,5. Di fronte à una tale mancanza di costi, quanti pruduttori di bevande si ponu permette?

Cum'è fabbricante in l'industria di riempimentu di bevande, Higee Machinery (Shanghai) Co., LTD pò furnisce tutta a linea intera da a fabbricazione di bottiglie, lavatu di bottiglie riempendu u tappu è l'etichettatura finu à l'imballu finale. a preforma à ogni tipu di buttiglia di forma. A buttiglia poi andate in 3 in 1 lavatrice monoblocco di riempimentu di tappatura. A buttiglia PLA hè adatta per tutti i passi in opera in a macchina di riempimentu di bottiglie 3 in 1?

PLA-

Chì ci hè u vantaghju è u svantaghju di a bottiglia di materiale PLA è PET in l'industria di riempimentu? Chì paesi utilizanu più buttiglie PLA? Benvenuti per sparte e vostre idee via e-mail admin@higeemachine.com è telefone +86 18616918471. Discurremu inseme.


Tempu di posta: Dic-17-2019